כל מוצרי הגלידות מגיעים קפואים בטמפרטורה של מינוס 30° | מינימום הזמנה באתר: 300 ₪

"החלטנו לשנות את אופן צריכת הארטיקים והגלידות – להעניק את המחירים הכי טובים בשוק ולשלוח את החטיפים הקפואים עד הבית או המשרד", כך מציין הבעלים של גלידות אנטרטיק – גלידה במחירי מפעל • הגלידות של היום – במחירים של פעם • הכירו את החברה שמשנה את אופן צריכת הארטיקים והגלידות באזור גוש דן 

 

זוכרים את המחירים של פעם? ארטיק קרח בשקל, שוקו וניל/בננה בארבעה שקלים, טילון קטן בארבעה שקלים ועוד. המחירים הללו קיימים גם היום. הכירו את גלידות אנטרטיק – גלידות וארטיקים במחירי מפעל. 

גלידה במחירי מפעל: "הכל התחיל מאהבה לארטיקים וגלידות"

 

"העסק הזה התחיל מאהבה גדולה לארטיקים ולגלידות. זה טעים, מתוק ומתאים לאקלים הארץ ישראלי. קניתי למשפחה הרבה גלידות כל הזמן, הרבה מעל הצריכה של משפחה ממוצעת. זה הפך אצלנו לקינוח האולטימטיבי", הסביר הבעלים של היוזמה, והמשיך :"אז חשבתי לעצמי, רגע, למה אני משלם על זה כל כך הרבה כסף. מכאן ביצעתי את המחקר שלי", מספר הבעלים של Antartick (אנטרטיק) – גלידות במחירי מפעל.

גלידה במחירי מפעל

 

גלידה במחירי מפעל: "מגוון רחב של אפשרויות"

"גיליתי שמחירי המפעל הרבה יותר זולים – והמחירים של הגלידות בקצה בהרבה מקרים מופקעים, הרבה מעבר למוצרי צריכה אחרים שכולנו מכירים. החלטתי להרים את הכפפה ולהנגיש את המוצר, בינתיים לפתח תקווה והיישובים בסביבה, עד לפתח הבית", ציין הבעלים, והוסיף: "זה מאוד משמח כי בזכות היוזמה שלי אנשים רוכשים ממגוון הארטיקים והגלידות של אנטרטיק – גלידות חלביות "רגילות, פרווה, טבעוניות, גלידות ללא סוכר – כולם מוצאים את עצמם באנטרטיק. מלבד הטעם, אני אוהב את התחושה הקרירה שמגיעה למוח ומחדירה קורטוב של ערנות. קשה שלא להתמכר לזה".

גלידה במחירי מפעל: איך זה עובד?

רוצים לרכוש גלידה? הפתרון הוא פשוט. הכנסו לאתר של אנטרטיק. משם לחצו על "כל הגלידות", מצד ימין למעלה אם בא לכם לבחור גלידה מתוך המבחר. אם אתם כבר יודעים איזו גלידה אתם רוצים – אתם יכולים פשוט לחפש אותה בחיפוש שבצד שמאל למעלה – והיא תקפוץ ותופיע לכם. מכאן, הרכישה היא פשוטה ביותר.

גלידה במחיר מפעל – גלידות בריאות

אנטרטיק החליטה להצטרף למגמת הבריאות שפושה בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט. אותה התחושה הנהדרת של הארטיק בהרבה פחות קלוריות עם גלידות דיאט וגלידות לייט – מה שמאפשר לחובבי ארטיקים, גלידות, בריאות וכושר לדור תחת קורת גג אחת – לאכול את הארטיקים שהם אוהבים ולא לחוש ברע אח"כ בגין הנזק הקלורי. לדוגמא, ארטיק שוקולד וניל של נסטלה שמכיל 80 קלוריות בלבד.

הכתבה הזאת עשתה לכם חשק לגלידה במחירי מפעל? הכנסו לאתר של אנטרטיק, ובחרו!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה חזרה לחנות

    חג פסח שמח!!

    האתר סגור להזמנות.

    **הזמנות שיתקבלו עד לתאריך 30.4.24 לא יסופקו**

    ניתן לבצע הזמנה בהתאם למלאי דרך הוואסטאפ שלנו .