כל מוצרי הגלידות מגיעים קפואים בטמפרטורה של מינוס 30° | מינימום הזמנה באתר: 300 ₪

משלוח גלידות איכותי הוא כזה רק כשהגלידות מגיעות במצב קפוא • אכילת גלידה וארטיק זו פעולה שמבצעים בנחת, אז למה להתאמץ עבורה? פשוט לחצו על כפתור והגלידה או הארטיק יגיע אליכם עד לפתח הבית

אוטוטו מגיע חג הפסח, שמבשר על בואו של האביב. מתחיל להיות חם ואנחנו ב"אנטרטיק" (Antartick), גלידות במחירי מפעל, מחממים מנועים ומוכנים בשבילכם עם מוצר חדשני וייחודי – משלוח גלידות ומשלוח ארטיקים עד פתח הבית במחירי מפעל.

משלוח גלידות קר ואיכותי

במדינת ישראל יש חיבה רבה לגלידות גם בחורף, אולי כי החורף שלנו לא באמת חורפי כמו באירופה ובארצות הברית, ואולי בגלל המזג והטמפרמנט הישראלי החם והאוהב, אבל שוק הגלידות והארטיקים, באופן טבעי, פורח בימי הקיץ המהבילים של ארץ הקודש.

בכל אופן, האינטרסים שלנו נפגשים. אתם אוהבים גלידות ואנחנו אוהבים גלידות וגם מספקים אותם באמצעות משלוח גלידות קר ואיכותי – עד לפתח הבית שלכם.

משלוחי גלידה: גם לאחר עידן הקורונה

בעזרת השם, מבצע החיסונים יצליח והקורונה תיעלם, אבל אפקט הקורונה צפוי להישמר איתנו עוד שנים רבות. אנשים יותר יעבדו מהבית, יותר ישהו בבית ויותר יזמינו את המזון, ובמיוחד את הגלידה והארטיק שם כל כך אוהבים באמצעות משלוח גלידות עד הבית, עם שליח. צודקים. ממילא, אכילה של גלידה או ארטיק זו פעולה שעושים אותה בנחת ובכיף.

היא טעימה, מרגיעה – והקור עושה דגדוגים נעימים במוח. אז למה בעצם להתאמץ עבור פעולה זו? למה לא פשוט ללחוץ על כפתור באתר שלנו, ומשלוח גלידות של "אנטרטיק" יגיע אליכם ישירות, ועוד במחירי מפעל.

מבחר זה השם השני שלנו, ואנו מציעים משלוח גלידות – כ-200 מוצרים שונים תחת קטגוריות שונות ומגוונות: דיאטטי, חלבי, טבעי, ללא סוכר ופרווה.

משלוחי גלידות: מה הסיפור שלנו?

אנטרטיק (Antartick) הוקמה כדי לגרום ליום שלכם להיות יותר מתוק, וכן, לאפשר לכם ליהנות מהמגוון הרחב ביותר של הארטיקים והגלידות במחירים נוחים ביותר ועד לפתח הבית. ערכי הליבה שלנו הם: מקצועיות, איכות, שירות טוב, אמינות ומחירים שווים לכל כיס. זאת על מנת שכל אדם יוכל לרכוש ארטיקים וגלידות במחירי מפעל מבלי לצאת מהבית.

הגלידות יגיעו אליכם במצב אופטימלי, קפוא טעים וטרי, כך שאתם תהנו מהם באופן מיטבי בשנייה שהם יגיעו אליכם.

משלוח גלידות עד הבית: איך זה עובד?

אם אתם רוצים משלוח גלידות איכותי וטרי, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הארטיקים שברצונכם להזמין, וכן את זמן המשלוח לפי האזור והעיר בה אתם מתגוררים. אנחנו ב"אנטרטיק" נדאג כבר להגיע אליכם עם כל המוצרים שבחרתם. בנוסף אנו מספקים עד לפתח הבית גם ממתקים: קרמבו וניל של ריאו, קליק ועוד.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה חזרה לחנות